Mokyklos struktūra ir funkcijos:
- Mokykla yra 10 metų trijų pakopų, kurias sudaro atskiri programiniai lygmenys.
- Mokyklos programiniai lygmenys;
2.1.tikslinis pradinis meninis ugdymas – supažindina su pasirinktos meno srities ir
konkrečios meninės raiškos savybėmis, atskleidžiantis kūrybines galias ir gebėjimus;
2.2.tikslinis pagrindinis meninis ugdymas – teikia konkrečios meno srities technologijos,
meninės bei kūrybinės terpės pažinimo pradmenis, atskleidžia gabumus ir formuoja
praktinius įgūdžius;
2.3.išplestinis meninis ugdymas – plėtoja pasirinktą meninę raišką ir meno bei kultūros
pažinimą, lavina kūrybinius gebėjimus;
2.4.meninės saviraiškos ugdymas – siūlomas nebaigusiems tikslinio ir išplėstinio meninio
ugdymo kursų.
- Choreografinis išsilavinimas įgyjamas trijų pakopų papildomo ugdymo mokykloje:
3.1 trijų metų pradinė pakopa – tikslinis pradinis choreografinis ugdymas –priimami 7-9
metų moksleiviai;
3.2. ketverių metų pagrindinė pakopa – tikslinis pagrindinis choreografinis ugdymas –
priimami 10-12 metų moksleiviai;;
3.4. trijų metų papildoma pakopa –tikslinis išplėstinis choreografinis ugdymas- priimami 15-
18 metų moksleiviai;.
- Mokykla išduoda Lietuvos Respublikos Švietimo ir mokslo ministerijos nustatytos formos
formalųjį švietimą papildančio ugdymo baigimo pažymėjimus, kodas 9201
- Įvykdę tikslinio pradinio ir pagrindinio choreografinio ugdymo mokymo programos
reikalavimus, mokiniai gauna tarpinį mokyklos baigimo pažymėjimą ir gali tęsti mokymąsi
mokykloje arba gali stoti į konservatorijas ar meno gimnazijas.
- Baigę tikslinio išplėstinio choreografinio ugdymo programą, mokiniai gauna mokyklos
baigimo pažymėjimą ir gali stoti į aukštąsias mokyklas, konservatorijas.
- Meninės saviraiškos ugdymo grupės veikia kaip studijos, būreliai. Dirbama pagal
individualias programas, atitinkančias pageidaujančių mokytis asmenų gebėjimus ir
poreikius, moksleivių amžius neribojamas.
- Mokomųjų dalykų registrą sąlygoja akredituotos programos ir mokymo planai.